Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

15 november 2007

Bezige dar

Morgenmiddag iemand thuis helpen met zijn PC. Maandagochtend iemand naar de tandarts brengen en maandagmiddag weer helpen tijdens een computercursus bijeenkomst. Nee Cerebraal, ik heb genoeg aan mijn senioren en wil lekker bezig zijn in plaats van omkomen in het werk. Deze bij wil vandaag wat rommelen in huis en da's ook werk.

Iemand Maja gezien?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Maja is naar warmere oorden vertrokken denk ik,of begonnen aan een winterslaap...in ieder geval geen bezige bij.Jij wel!

Anoniem zei

Maja de bij is Uti de Wandelaar achterna denk ik. Yak!
Nog halve route te gaan.

Zoem zoem, weinig bloemen daar vermoed ik.

Kus van Sus xx