Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

17 november 2007

Biobabbel


Alles erg hoog behalve emotioneel. Nou ja, dan maar wat huilerig maar overall toch ruim voldoende deze dag! Niet slegt.


Zelf berekenen? Volgens deze site zijn dit mijn bioritme-waarden:

De getallen komen aardig overeen met elkaar (behalve het gemiddelde omdat op de site ook gebruik wordt gemaakt van negatieve getallen en wordt gemiddeld over drie waarden in plaats van vier). Doet ermee wat U wilt :-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Elmar ook 25 % en ikke 86%, zit nogal goed in m'n vel, klopt ook wel :-)
Nog 11 daagjes dan zal het wel 100%zijn ;-)

X

Anoniem zei

hmm heb hem ook eens gedaan maar weinig fraais hier hoor alleen m'n emotional is +99 en de rest ver beneden vriespunt...en ik maar net een blij logje plaatsen ;-)

Anoniem zei

Hoi Davy,
Ik heb nte je web-log zitten lezen.
En ik heb toch een paar keer moeten slikken. Ik blij dat we zo contact met elkaar hebben...Waar je nichtje al niet goed voor is.Veel succes de 27ste. Ik zal aan je denken. Vind je het goed dat ik een link op mijn weblog zet naar jou weblog?
xxx Cindy

Google-Girl zei

Wel geinig!

xXx
Chanti