Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

09 november 2007

Pling Plong

'Tafeltennis
Puur voor het plezier en niet als wedstrijdsport wordt menig balletje geslagen; iedereen speelt met zijn of haar mogelijkheden. Kom maar eens gezellig een balletje slaan.'


Ik ben dus vanmiddag gaan kijken en O, o, o wat zijn die senioren fanatiek! Dit is natuurlijk een heel andere groep dan de mensen die in het gasthuis wonen. Deze mensen wonen zelfstandig en willen nog actief bezig zijn en regelmatig bewegen. Ik dacht: 'kom ik ga een paar balletjes slaan met de ouwetjes' maar ik heb uiteindelijk heel wat potjes gespeeld en heb flink gezweet! (in mijn gewone kloffie; zal volgende keer eens sportkledij aantrekken).
Wie weet ga ik er regelmatig heen, want ik vond het erg leuk om weer eens te spelen. Eerst maar eens kijken hoe ik me morgen voel! LOL

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Bejaarden Ping Pong, BPP, leuk hoor! :-)

Ja, er zitten nog krasse exemplaren tussen. Prettig vooruitzicht dat niet ieder achter de geraniums, de rollator of de verzorgster hoeft te zitten of wandelen...

Goed weekend jullie

kus van Sus xx

Anoniem zei

Nog een massage nodig Davy? ;-)
Uit bed kunnen komen?

greetz,Karin

Anoniem zei

En hoe is het met de spierpijn??

Anoniem zei

het valt niet mee he om jong te zijn. :-)
En wij maar denken dat ze de hele dag voor de garaniums zitten, nee hoor ze ping pongen er wat op los.

sterkte Quirine

Davy zei

Nou dames, ik ben blij dat ik gisteravond ibuprofen heb genomen, want ik heb totaal geen spierpijn maar ben wel moeeee (en straks nog naar een verjaardag ook, blèh).