Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

28 november 2007

The Value of LIFE

Na de opluchting van gistermiddag gaat het leven nu weer 'gewoon' verder. Gewoon tussen aanhalingstekens want het leven moet je niet voor lief nemen! Dat is mijn 'ziektewinst': de herwaardering voor mijn leven en mijn lijf.

'The value of life lies not in the length of days, but in the use we make of them... Whether you find satisfaction in life depends not on your tale of years, but on your will.' Michel de Montaigne

'There is no value in life except what you choose to place upon it and no happiness in any place except what you bring to it yourself.' Henry David Thoreau

HOW MUCH DO YOU VALUE YOUR LIFE?

[voice over] 'Most people are so ungrateful to be alive, but not you, not anymore...'

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Inderdaad pluk de dag en geniet extra van de mooie momenten(hoe klein ook)..ook wij hebben die les wel geleerd!

Anoniem zei

Ik denk dat ik ga lopen
Naar het eind van het begin
Binnen in mijn lichaam
Zal de opening er zijn
Nederig en klein
Zijn mijn stappen en mijn moed
Maar het voelt goed om koers te zetten
Naar het eind van het begin

Ik denk dat ik ga lopen
Tot beginnen niet meer kan
En het zand onder mijn voeten
In de open lucht verdwijnt
Of het wezen is of schijn
Doet er eigenlijk niet toe
Want ik moet gewoon op weg
Naar het eind van het begin

Ik denk dat ik ga lopen
Ik denk dat ik ga lopen

Ik denk dat ik ga lopen
Naar het eind van het begin
Veel meer zit er niet in
Maar het geeft me wel de tijd
En de zoete zekerheid
Dat de diepte en de afstand
Steeds hetzelfde zullen zijn
Van het eind tot het begin

Ik denk dat ik ga lopen
Tot beginnen niet meer kan
En ik vind niet wat ik zoek
Ik hoop dat ik het herken
En als ik bij het einde ben
Loop ik door langs de rivier
Die zich slingerend een weg baant
Zonder eind aan het begin

Ik denk dat ik ga lopen
Ik denk dat ik ga lopen
Ik denk dat ik ga lopen
Ik denk dat ik ga lopen
Ik denk dat ik ga lopen

Kus van Sus xx

Davy zei

BLØF! :-)

Google-Girl zei

Niets aan toe te voegen Peefie ;-)

xXx
Chanti