Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

29 november 2007

Thursday Thoughts

De donderdag is vaak niet Sjaak z'n favoriete dag op het werk. Op die dag is het vaak te druk en/of chaotisch. Hopelijk is het vandaag een uitzondering Saapie en ben je voor je het weet weer bij je husband thuis.

Groetjes aan collega's René, Jaap en Ronald, Hoe is jullie bioritme vandaag? :-)

Terwijl die mannen daar zwoegen, heb ik juist een hele rustige week qua vrijwilligerswerk. Wat ook wel weer goed uitkomt want ik bruis niet van energie. Vandaag denk ik vooral aan de moeder van Nicolien, bij wie ze gaan proberen een stuk van een gezwel in de nek weg te halen voor onderzoek. Ja, Ria heeft al jaren kanker...

STERKTE!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dank je lieverd, zal ze hard nodig hebben.

Kus Nicolien

Anoniem zei

Wat ben je toch een kanjer he...zit hier met traantjes in de ogen om je lieve daad...kids komen straks uit school en zullen wel heel bij zijn...vooral Mirne denk ik met sjakie zijn chocolade...Wat een leuke onverwachtse verrassing...dat zijn echt de leukste..Van Margreet zullen we GENIETEN!!!

Wat een verwennerij en dat precies een dag voor mijn verjaardag...

dank je wel sinterklaas xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Chantal

Anoniem zei

Kaarsje voor de moeder van Nicolien gebrand.

Dank Boet, voor de korte thee- en rustpauze tijdens het moeizaam file schuiven in de asfalt jungle

Was fijn je even te zien

Kus van Sus xx