Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

06 november 2007

Saai en lui


Het hoeft tenslotte niet elke dag pats boem kedeng ieeek te zijn :-) Integendeel, liever niet!

Heb ganz retro PacMan helemaal links onderaan toegevoegd. Voor als je je verveelt of zo ;-). En vergeet niet filmpie van gisteren te kijken!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Gezien hoor, knap gemaakt....!!
Groet Marjolijn.

Anoniem zei

mooi geknutseld weer..

Anoniem zei

Ja Davy ,dat is weer een leuk staaltje creabea! ;-)
En weer bedankt voor 't spelletje,alsof ik nog niet genoeg verslavingen heb.........gelukkig rook ik niet en drink ik met mate.

Anoniem zei

Yep gezien hoor, ziet er geinig uit. Wel echt Londen he, grijs en grauw, kzal er toch eens naartoe moeten om met eigen ogen te aanschouwen :-)

X

Davy zei

We gaan nog een keer samen hoor Nita, maar dit tripje kwam ff tussendoor :-)