Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

07 november 2007

Klusjesman Peef

Ik ben nog niet gebeld om mensen ergens heen te brengen deze week, maar morgen ga ik sowieso naar het gasthuis voor een gesprek met andere vrijwilligers over een nieuw project. De ene week is duidelijk de andere niet qua drukte. Ik heb aangegeven dat ik mensen wil werven voor de BoodschappenPlusBus maar dat ik niet zelf met boodschappen ga zeulen (geen zin in en het is best wel zwaar). Vrijdagmiddag eens kijken hoe de ouwetjes een balletje slaan bij tafeltennis; ik heb 't zelf vroeger veel gedaan en zelfs een poosje competitie gespeeld en wie weet kan ik het weer oppakken :-). Ik laat ze alle hoeken van de tafel zien! :-D
Maar eerst vanmiddag een nieuwe PC inrichten in de rol van systeembeheerder voor de familie R.

Geen opmerkingen: