Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

03 november 2007

Vrij/Za

Richard Groenendijks try out voorstelling was fun. We hebben de allereerste poging 'Na de wedstrijd' gezien. Hij toert na vandaag tot en met 17 mei 2008 met deze show door Nederland.
Hij vertelde nog over zijn deelname aan 'Wie is de Mol' toen hij de veel te jong overleden Frederique Huydts leerde kennen: een voorstelling met een lach en een traan.

[bakvis modus]En Richard heeft mooie bruine ogen... ;-) zo issie cute:
[/bakvis modus]

Vanmiddag errug naar de zin gehad bij de familie K. te K. :-). Chantal en Maarten hebben vier ontzettend leuke kinderen en zijn zulke lieve en aardige mensen! Ik voelde me heel erg welkom en op mijn gemak bij hen thuis. Bedankt luitjes!

1 opmerking:

Anoniem zei

Het genoegen was helemaal aan onze kant,doen we snel nog eens over!
< bakvismodus > mooie blauwe ogen zijn ook erg lekker om in weg te dromen,noemt geen namen;-)LOL< eindebakvismodus>