Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

07 november 2007

Mijn geboortedatum?

Your Birthdate: September 19


You are resilient, and no doubt your resilience has already been tested.
You've had some difficult experiences in your life, but you are wise from them.
Having had to grow up quickly, you tend to discount the advice of others.
You tend to be a loner, having learned that the only person you can depend on is yourself.

Your strength: Well developed stability and confidence

Your weakness: Suspicion of others

Your power color: Eggplant

Your power symbol: Spade

Your power month: October

N.B. Dit geldt voor Candy Dulfer (die precies 1 jaartje ouder is) en ikke :-)

Met dank aan Chanti's Hersenpan.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat is Eggplant voor kleur??????????

Eigroen?

Greetz,Karin

Davy zei

Eggplant=Aubergine

XXX

Anoniem zei

aha,'k heb maar 3 jaar engels gehad hoor.......en das toch 25 jaar geleden. En aangezien we in Nederland wonen en ik alle talen om me heen hoor behalve 't engels.....want ik woon in een durp hoor....Maandag hoorde ik tot 2x toe op station Arnhem een engelssprekende man iets vragen aan een conductrice,ja wereldstad he? ;-)
Engels lezen gaat nog wel,behalve zo'n eggplant dan...,maar engels horen op de BBC,pff,dan zoek ik snel de ondertiteling op.
Zelf had ik moeite met het uitspreken. Vooral th klanken. En ik had een heks van een lerares.

Anoniem zei

Vind ik altijd mega interessant zulke dingen. Allen kon ik me deze keer in de eerste regel helemaal vinden, maar daarna echt helemaal, (maar dan ook echt als een tang op een varken} niet. Om vervolgens de sterke en zwakke punten weer heel erg te herkennen. Tja zal het eens in de groep gooien, want wie weet zie ik mezelf wel heel anders dan anderen mij zien...

X