Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

23 november 2007

1909

19 September is mijn verjaardag en 28 is mijn geluksgetal. Het is ongelooflijk hoe vaak ik 9 en 19 samen zie. Daarnet nog: ik kijk toevallig even naar de magnetron en op de klok zie ik 9:19. Ik heb dat soort dingetjes heel vaak en het is soms een klein beetje eng. Zou het een teken van mijn ouders zijn? Of heeft het toch te maken met de kleine epilepsie aanvalletjes? Hoe dan ook, ik heb besloten dat ik dan maar op 19 september moet sterven ook. Ik ben die dag geboren en moet dan ook maar op die datum de boel achterlaten. Nu alleen het jaar nog... 2028 lijkt me wel oké :-).

Schrijf in je agenda: 19-09-2028 Sterfdag Peef

edit 14u30 Mijn pa en ma zijn allebei 68 geworden. Laten we met ons hele gezin tot aan 68 komen! Voor mij een goeie deal, voor broer en zus wat minder :-D Dus doe maar sterfdag 19092038 ;)

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat nou 2028,kom op daar maken we minstens 2058 van he!

Anoniem zei

Nou euh... geen deal zou ik zeggen dan ben ik op m'n 61e al weduwe, dus ga maar met de kids uit het gezin van Waterschoot voor een langere levensduur dan pa en moe.

Kzou zeggen minstens een eind in de 80 voor ieder, dan heb je ook nog ff wat langer ;-)

X

Anoniem zei

Oef, Boetie, moet even rekenen. Op 19 september 2028, dus over iets minder dan 21 jaar... Ben nu 48+21 = 69 ... Als ik net als pa en ma rond 68 jaar oud worden moet, dan gaan we wellicht samen rond die tijd?

Wat jij beschrijft heb ik ook, 11-11. Op pc, op klok, horloge... Ongekend hoe vaak ik dat "toevallig" even zie als ik kijk... Persoonsgebonden aantallen? Misschien wel.

Hoe zou dat met Ouboet zijn dan? Moeten we hem eens vragen.

Het sterfjaar, voor mezelf, 2038 komt al meer in de buurt van wat ikzelf als minimaal richtleeftijd in gedachten had. Ik ga voor de 80!

Over 21 jaar zijn de kinderen tussen pakweg 38 en 43 ... wil ze nog wel wat langer meemaken!

Alles sal reg kom en zo niet, dan toch. Ik zie t wel.

Good weekend anyway!

Kus van Sus xx

Han en John van Nimwegen zei

Als we dan nog leven dan komen we op je uitvaart. Anders kom jij naar die van ons. Afgesproken?

Anoniem zei

Ik ben nooit goed in rekenen geweest maar zullen we afspreken over 50 jaar? dat is dus ehhhhhhhh,2058 (ja ja,das 51,maar een kniesoor die daar op let! )

Davy zei

Afgesproken, Han en John
:-)