Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

22 november 2007

15 Jaar en 1 dag


Gisteren was het exact vijftien jaar geleden dat Sjaak en ik elkaar voor het eerst zagen op station Driebergen-Zeist. Daarvóór hadden we al contact per computer, telefoon en ouderwets per brief, maar toen zat hij te wachten op het station tot ik zou arriveren vanuit Breda.


Dát was nogal een BREAKTHRU!
Ik kwam, zag en overwon! :-)

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldig nummer is dat toch he! Alsnog van harte gefeliciteerd met jullie 15 jarig samenzijn!

Anoniem zei

Nog een kaatje die dr felicitaties hier achterlaat! ;-) Tsja die Nederlandse Stoorwegen brengen wat mensen bij elkaar!

Anoniem zei

Gefeliciteerd, das al een hele poos, ga zo door :-)

X

Anoniem zei

HAPPY 15TH ANNIVERSARY!!!

Geniet, van en met elkaar.

Kus van Sus xx

Han en John van Nimwegen zei

Jij kwam, zag en overwon.
Maar hij was er al, zag en overwon. Twee winnaars, dus jullie zijn gewoon een winning team!

Anoniem zei

Proficiat,
ga zo door, en blijf genieten van elkaar.
Alle goeds samen en zorg goed voor elkaar.
Liefs Marjolijn.