Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

23 november 2007

Verzoeknummer

Gisteren ben ik naar Nieuwegein gereden omdat bloggers Marcia en Ray daar waren voor een gesprek in het ziekenhuis. Van daaruit zijn we met zijn drietjes naar Theehuis Rhijnauwen gegaan, een van mijn favo plekjes hier in de buurt. Het is kennelijk bevallen want daaruit is dit initiatief voortgevloeid:

logmeeting in Theehuis Rhijnauwen
(In Bunnik vlakbij Utrecht)

een gezellige lunch eind januari of februari

wie gaat er mee???

als je mee wilt
mail dan
illybilly71@hotmail.com

(en zet er ook even bij wanneer je absoluut niet kunt s.v.p.).

2 opmerkingen:

Anoniem zei

leuk dat je hem ook geplaatst hebt
ik ga hem volgende week ook plaatsen
ben benieuwd hoeveel mensen er mee gaan
(op dit moment 3 aanmeldingen, plus mars en ik zijn dat er al 5 haha)

groetjes ilse

Anoniem zei

Boetie, lijkt me leuk mee te gaan. Ligt er beetje aan wanneer precies. Moet 4 februari starten op Radboud Universiteit. Heb ergens rond midden januari einde werk. Dus....

Ik geef me op en duim vd datum!
Goed weekend jullie!

Kus van Sus xx