Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

31 januari 2008

Wind en regen

Ik weet niet wat het is maar er is iets mis
Hoe zou dat komen...


Verwachting
'Vanmiddag zeer onstuimig met aan de kust zuidwesterstorm en elders (zeer) zware windstoten. Verder af en toe regen, morgen enkele buien.'
Vandaag nog maar ff niet terug naar de kust :-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

En bedankt,die krijg ik voorlopig niet meer uit m'n hoofd...het is uitwaaien aan de kust denk ik,hier (op de grens van zand en klei) is het tenminste al behoorlijk onstuimig.

Han en John van Nimwegen zei

Wij zijn juist wel terug naar de kust!!! Geweldig die zee als het stormt. Alle ellende uit je hoofd laten waaien en naar de golven kijken. Goede therapie hoor.