Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

18 januari 2008

Sloe

'Op vrijdag 18 januari 2008 passeert de Zon uw Neptunus op een afstand van 60 graden. Vandaag is een dag waarop u misschien wat minder lichamelijke energie heeft. U moet zich daarom niet bovenmatig inspannen. Laat de normale routine even rusten en denk na over wat belangrijk is.'

Nou, ik ga straks wel met meneer J. naar het ziekenhuis hoor :-) Rolstoel en al. Even kijken wat bioritme-gezeur te zeggen heeft:

'Increased intellectual activity brings original ideas, but you may not have enough physical and emotional energy to realize them. It's a good day for your favorite intellectual activity, as well as for making plans for the future. Intellectual games and entertainment will bring you pleasure.'

Slim maar moe dus, story of my life. Ik ben sloe :-D

'Het Sloe is een voormalig vaarwater tussen Walcheren en Zuid-Beveland in de provincie Zeeland' Hm ja, Zeeuws... tell me more

'From around mid-September to late October the Blackthorn's magnificent globular fruit, the sloe, ripens. The fruit has at first an alluring blue to purple bloom not unlike that of the blueberry, however this eventually changes to near black. The sloe ranges in size from 10 to 15 millimetres and although it is often referred to as a berry, it is in fact a true drupe; it contains a hard stone which encases a soft seed.'
Mja, mid september ja. CHECK!
Jawel, een échte sloe! :-D

3 opmerkingen:

Anoniem zei

maffe bioritme dingne..er klopt geen hout van als je het mij vraagt,volgens dat gekke ding scoor ik op alle gebied geweldig momenteel...mwhahh praktijk is toch ietsjes anders;-s

Davy zei

Een zweefteef zou zoiets zeggen als: je negativiteit blokkeert de doorstroming van de bioritmische energieën, Kaatje! LOL ;-)

Anoniem zei

~Proest,neem jij de rol van zweefteef op je bij deze??