Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

11 januari 2008

PANG

Toen ik gisteravond de wasmasjien aan het leeghalen was, 'schoot' er iets in de zijkant van mijn lijf ter hoogte van de rechterheup, rechterkant van mijn bekken. AUWA!
Gelukkig heb ik toch nog vrij goed geslapen en ik heb zat pijnstillende middelen in huis die alleen op recept verkrijgbaar zijn. Ik ga hier de huisdoc dus niet mee lastigvallen. Ik loop wel een paar daagjes als een ouwetje (zal ik schoonma's wandelstok lenen?) en neem de pijnscheuten maar ff voor lief.

Zielig ben ik hee? GEEF OM MIJ: giro bla bla :-D.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Doet me denken aan de verbaasde reactie van je husband, jaren geleden, bij ons thuis.
Ma vertelde toen, dat "die had iets in zijn hoofd gestoken".... remember? :-)

Goed weekend,
kus van Sus xx

Anoniem zei

Laat je man maar lekker smeren....met voltaren! ;-)
Warm houden,warme douchestraal erop en je vooral laten vertroetelen ;-)

Davy zei

Warme douchestraal is al gedaan en 50mg Tramal/Tramadol is goed tegen de pijn :-)

Ja Sus, dat was de introductie van Sjaak in Zeeland :-) Goede weekend!

Anoniem zei

rustig aan dan maar,even niet swingen op de dierenwinkeljongens;-)

Google-Girl zei

Aw Peefie... rustig aan doen hé... (((knuffel)))