Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

06 januari 2008

Spelziel onder arm

Ik heb me daarnet als een debiel aangesteld omdat ik online spelletjes niet kon winnen: gevloekt, getierd, gescholden, geraasd en gebaald. Het gaat me niet zozeer om de spelletjes zelf als wel om het feit dat het net leek of ik het niet meer kon. Wat kan ik 'straks' nog meer niet? Maak ik er zo'n punt van omdat ik een fanatieke donder ben of kan ik minder goed tegen mijn verlies door hersenschade? Ach, het kan natuurlijk altijd erger: je hebt debiel gedrag en échte debielen:
;-)

5 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Nou Peef, volgens ons ben je echt "alleen maar" een fanatieke donder!!! Was je vorig jaar en het jaar daarvoor en daarvoor enz. ook niet zo???

Davy zei

Jaha, maar toen had ik dus al hersenletsel ;-)

Anoniem zei

Kip en ei?

"Latest research has found that children who play computer games could be causing long-term brain damage."

( http://news.zdnet.co.uk/internet/0,1000000097,2093389,00.htm )

Davy zei

Klote, Taco. Nu moet ik Atari ook nog aanklagen :-D
Mijn arme frontaalkwab :-(
Het verklaart wel het gedrag van het Duitse jongetje, lol.

Anoniem zei

hey peefie,
zolang ik jou ken word je opstandig als het niet wil lukken met spades ;) of als mensen je niet snappen. wat kan je tekeer gaan dan ;)
Toos