Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

13 januari 2008

Schilder Peef

Schilder je nog wel eens?
Jawel hoor, kijk maar:



Er kan/mag weer gestemd worden

;-)

Kijk ook hier eens naar Marcel zijn schilderijen. Een echte aanrader. En natuurlijk Schilderijen van Han en John bij de Blog links.

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Mijn keuze is de rechter. Die vind ik het mooiste.

Anoniem zei

Ik ook Sjaak, omdat die visualiseert hoe ik me in mijn hoofd vol op het moment.

Het linker is glooiender, gemakkelijker voor mijn gevoel.

Vandaag ook ah kladderen geweest, sinds lang. Als het lang geleden is, bijna eng soms om weer de kwasten in de hand te maken.

Kus van Sus xx

Anoniem zei

Ook ik ga voor de rechter,die heeft iets moeilijks maar ook iets warms..de armen die je dragen als het moeilijk is.

Anoniem zei

Tot nu toe 3 voor Seduction en 0 voor Big Bad Wolf.

Kaatje, ik heb heel wat anders bedoeld maar laat ieders fantasie VOORAL de vrije loop :-D

Anoniem zei

Maak dat dan maar 4 "Seductions" van, ik zag er twee mannen in die rond een kampvuurtje dansen :-) lol

Anoniem zei

dat = daar

Anoniem zei

Hee Davy,

Numero Uno voor links: ruimtelijker, glooiender! Ik ben enkel de boodschapper :-0

Groet van Sus

Han en John van Nimwegen zei

Ik ben in een rustige mood, dus ik kies nu voor links (Han).
De schilderijen van Marcel zien er wel heel erg professioneel uit!
En wat lief dat je ons ook noemt, we hebben toevallig net de blog bijgewerkt.

Han en John van Nimwegen zei

In de eerste plaats: heel erg goed dat je weer aan het schilderen bent. Dat betekent voor mij dat je heel veel te vertellen hebt. Het linkse schilderij is boeiend door zijn eenvoud, zeer mooi! (John) DOORGAAN!!!!!

Anoniem zei

He neefje...

ik ga ook ABSOLUUT voor LINKS.

in 1 woord: PRACHTIG.

rood is helemaal mijn kleur ...ik vind het heel erg mooi gemaakt en ben trots op je (was ik al...)

x Chantal

Anoniem zei

Davy, kan ik m'n schilderij inruilen voor de "Seduction"?

Davy zei

JIJ wel, Utie :-D
Halen/brengen, meteen opeten?

Anoniem zei

ik ga voor de linker
daar zie ik een man staan met een gezellige dikke buik. en hij staat als een blok en kijkt wat voor zich uit.
Taco die mannen met dat vuurtje.. ik zie ze ook :)


Toos