Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

04 januari 2008

Goede Weekend!

Aldus ons favoriet LIDL kassa-meisje. Als we haar zaterdags zien en we rekenen bij haar af, dan groet ze ons steevast met 'goede weekend'!

Morgen komen ze een lekkere relaxfauteuil voor Sjaak brengen. Kan hij lekker lui TV kijken en/of laptoppen. Dat zorgt voor een extra goede weekend voor mijn hardwerkende husband :-).

3 opmerkingen:

Anoniem zei

in dat geval wens ik jullie een relaxt weekend;-)

Anoniem zei

dat is een goede start van het eerste weekend van het jaar.
geniet maar je verdiende rust
Toos

Anoniem zei

Rust rust en doe lekker wat jullie zelf willen.