Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

27 januari 2008

Indonesië

'De voormalige president van Indonesië Soeharto is vanochtend overleden op 86-jarige leeftijd. Hij overleed rond 07.10 uur Nederlandse tijd. De zeer omstreden ex-president stierf in een ziekenhuis in de hoofdstad Jakarta.'

Ik kan er geen traan om laten want ik heb niets met de niet zo beste man. Het bericht doet me denken aan mijn vader die postzegels van Indonesië verzamelde. Die postzegels heb ik nu en wie weet komt pa Soekarno en Soeharto wel tegen aan 'gene zijde': 'Hé, ik had jullie postzegels!' lol

Geen opmerkingen: