Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

21 januari 2008

Volgend jaar lach je d'r om

'Een aaneenschakeling van sketches, imitaties en liedjes die elkaar in hoog tempo opvolgen. Alex Klaassen en Martine Sandifort schieten van de ene in de andere rol'
Deze voorstelling uit 2002 was gisteren op Nederland 3. Ik heb 'm al vaker gezien en hij blijft leuk. En wat schetst mijn verbazing? Mijn favoriete stukje staat op YouTube :-D

Wikipedia leert: 'Eind januari 2003 werd het Martine, in de woorden van haar management, "allemaal iets te veel". De resterende voorstellingen van Volgend jaar lach je d'r om werden wegens ziekte van Martine afgelast en het theaterduo Alex en Martine hield op te bestaan.'

Gelukkig maakte ze na deze burn-out in 'Kopspijkers' haar comeback en kwam de voorstelling beperkt in reprise. Hulde aan Martine die ook meespeelde in de laatste seizoenen van het cabaretprogramma 'Koefnoen'.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hey neefie...ik heb het ook gezien...vond het geweldig...ik wist overigens niet dat het een uitzending van jaren geleden was...

ik heb regelmatig heel hard moeten lachen ...ze zijn echt super en zo snel wat kunnen die goed omschakelen zeg...echt pure KLASSE

Anoniem zei

In 1 woord briljant!