Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

07 januari 2008

Het monster dat KANKER heet

Marcia 'AliasIris' is vanmiddag rond 12 uur thuis gestorven na een moeilijke en zware strijd tegen kanker. Rust zacht juf en tot kijk?

02.09.1971

07.01.2008

De moeder van Nicolien ligt in het ziekenhuis en na een kritieke situatie gaat ze door met háár oneerlijke strijd.
KLUT! Ik was al zo labiel door de 'Over Mijn Lijk'- uitzending van gisteren... allemaal jonge mensen met kanker... het monster gaat achteloos verder met wereldwijd zijn klauwen uit te slaan en levens overhoop te gooien. Hoe meer leed hoe beter. Pijn? PRIMA!
Horrorfilms zijn leuk, maar dit is pas échte horror! En vérre van leuk!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

We blijven vechten tegen dat monster!
Denk dat Marcia daarboven ook nog wel een appeltje te schillen heeft daarover.....eigenwijs mens,maar een unieke vrouw. Ik heb gehuild,de emotie,zo snel toch nog en zo jong,de schrik.Uiting van woede,onvermogen.


knuf,Karin

Anoniem zei

Bah..K U T..even geen nette woorden meer voorradig...sterkte ((davy))

Anoniem zei

Vreselijk nieuws, sterkte voor iedereen om haar heen!

Anoniem zei

het is een oneerlijke strijd die marcia heeft moeten strijden...
ze is verlost van haar lijden,maar ze had er graag 80 mee willen worden

Anoniem zei

Ach, Boetie. Wat een naar naar nieuws. Die leuke, krachtige vrouw.

Ja, het monster grijpt en wint te vaak.

Hee, sterkte, allemaal.

Kus van Sus xx

Anoniem zei

het is oneerlijk zoals zoveel niet rechtvaardig is.
De zin ervan? misschien dat we het ooit te weten komen en dan is er toch heel veel uitleg nodig op het te kunnen snappen

stiefmoetante