Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

17 januari 2008

Mantra


man·tra (de; mantra’s; mantraatje)
gebedsformule, meditatiespreuk van o.a. hindoes en boeddhisten
Mantra – A sacred sound, often of only one syllable, or a name or a phrase, which is used specifically in meditation. It is said repeatedly, leading to a form of self-hypnosis or higher consciousness. The best-known Buddhist mantra is 'Om Mane Padme Hom' which means 'Hail the jewel in the lotus'.


Vannacht heb ik besloten om me geen zorgen meer te maken voor de dag van morgen. Een hele opgave voor een piekerPeef maar dat is het besluit .
Mijn mantra is dan ook:

geen zorgen voor de dag van morgen

OEMMMMMMMMMMM

'Maak u dus geen zorgen over de dag van morgen, want de dag van morgen zal zijn eigen zorgen hebben. Elke dag heeft genoeg aan zijn eigen
kwaad.'

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Oemmmmmmmmm, ik doe zo als altijd mee

Anoniem zei

en ook ik oemmm mee.

Han en John van Nimwegen zei

Van PiekerPeef naar PretPeef, da's een goeie vooruitgang!!!!
HOUDEN ZO