Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

16 januari 2008

DOEI!!


Indometacine, jij kleine capsule
Gevuld met vloeibaar goud wanneer je een hoofdpijnaanval stopt.


A tension headache, migraine or a space occupying growth? Throbbing, sharp, one-sided, front or rear are all possible clues. Headaches are a sign that something is wrong.

Gisteravond/vannacht had ik weer zo'n blèh aanval. Een heftige ('k moest overgeven), maar na een nacht slapen én 2 Indometacine issie weer foetsie. EN BLIJF MAAR WEG OOK!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Oef, vervelend voor je Boetie. Sterkte ermee. Dat het maar weg mag blijven, inderdaad!

Hee, heb contact met... mevrouw Bijnsdorp vh Jansenius. Leuk mens. Herinnerde zich jou ook nog! En Edwin... Leuk verhaal erbij.

Kus van Sus xx

Davy zei

Zo leuk vond ik mevrouw Bijnsdorp-Menger indertijd anders niet. Begreep me totaal niet en 'gaf me niet wat ik nodig had', integendeel.
Hoe heb je die nu weer opgesnord?

Davy zei

Zo, off topic geouwehoer verwijderd en de dames met elkaar in contact gebracht