Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

29 januari 2008

Collect caller?

Gisteravond voor het eerst gecollecteerd voor de Hoofdcollecte en het viel me niet eens tegen: maar eentje met een flauwe smoes, lol ('ik heb al aan zoiets gegeven'). Mensen die geen kleingeld hadden heb ik een brochure gegeven met daarin de rekeningnummers:
Giro 950 of Rabobank 38.71.27.100 , Hoofdcollecte van Nederland, Den Haag.

Elke dag een stukje en rond 17u ga ik weer 'leuren'. Het is voor een goed doel en indirect voor mijzelf! De bus rammelt al aardig.

Deze week ben ik ook coördinator van de SWOW Hulpdienst; een soort van generale repetitie. Ik krijg aanvragen van mensen binnen via mijn efax nummer in mijn mailbox. Tot nu toe telefonisch vier autoritjes geregeld. Komt helemaal goed wanneer ik dit van mei tot en met september ga doen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Bone ... eh Money Collector, veel succes!

Ben benieuwd hoe het managen je afgaat bij de SWOW.

Groetjes,
EM XX

Anoniem zei

succes met collecteren!

Anoniem zei

Ja,veel succes! Ik heb hier nog geen bus gezien,maar als ie komt dan gooi ik er graag wat in! :)

Karin