Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

24 januari 2008

:-?

Ik ben de laatste dagen wat labiello (en nee, dat smeer je niet op je lippen). Echt Himmelhoch jauchzend en dan weer zum Tode betrübt. Is het misschien mijn bipolaire fase? My brain is fucked up as it is! :-) :-( :-~ :-/

Vanavond bingoballen draaien namens de Zonnebloem. Ik switch wel even naar de gekke, grapjes makende Peef dan. NO SWEAT!
  • Bipolair, Bedeesd, Buitenissig
  • Integer, Intelligent, Irritant
  • Nagelbijtend, Neuroot, Nieuwsgierig
  • Grapjas, Gezellig, Geheimzinnig
  • Onzinnig, Opgelaten, Ongeluk

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Sterkte met het *piep*gevoel,is niet fijn I know..

Anoniem zei

Bi-polar kijk ik niet van op maar ben je dan zo'n bear? Dat wist ik niet, lol :-)

Maar sterkte met de wisselende stemmingen, das geen fun. Wat werkt voor mij in zo'n geval? Regelmaat regelmaat en regelmaat...zucht, saai hé?

Bear-hug.

Han en John van Nimwegen zei

Veel suk6 met je
Blij
Immer vrolijk
Nooit wisselende stemmingen
Gelukkig
Opgetogen