Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

12 januari 2008

Dag Marcia


Het 'schot' heeft roet in het eten gegooid wat betreft de crematieplechtigheid van Marcia bijwonen. Zo meteen om 12u is het in Rotterdam zover. HEEL VEEL STERKTE Raymond, familie en vrienden.

Dag Marcia. Mooi, lief, eigenwijs mens.

1 opmerking:

Anoniem zei

Heb ook een kaart gekregen. Verbaasde me, zo lief. Terwijl ik ze niet eens persoonlijk ken(de).

Hoop mooie kaart terug, met gedicht, van Ida Gerhardt"

DE GESTORVENE

Zeven maal om de aarde te gaan,
als het zou moeten op handen en voeten,
zeven maal, om die ene te groeten,
die daar lachend te wachten zou staan.
Zeven maal om de aarde te gaan.

Zeven maal over de zeeen te gaan,
schraal in de kleren, wat zou het mij deren,
kom uit de dood ik die ene doen keren.
Zeven maal over de zeeen te gaan -
zeven maal, om met zijn tweeem te staan.

Ook voor Raymond, zeker voor Raymond.

Rust zacht, vrouwke

M.