Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

23 januari 2008

Heath


28 is mijn geluksgetal, maar dat geldt/gold niet voor Brokeback cowboy Heath Ledger:

'Acteur Heath Ledger is overleden. De ster uit 'Brokeback Mountain' werd dood naast zijn bed aangetroffen in zijn appartement in Manhattan. Dat meldt de politie van New York, zegt CNN. De acteur werd 28.'

'Ledger was found naked and unresponsive, facedown on the floor at the foot of his bed by a housekeeper trying to wake him for an appointment with a masseuse, said police spokesman Paul Browne. "Pills were found in the vicinity of the bed," he told CNN. Ledger was found at about 3 p.m., and was pronounced dead at the scene by emergency personnel about 3:30 p.m.'

4 april 1979 - 22 januari 2008

RUST ZACHT

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Triest.

Brokeback Mountain is een geweldige film,daar ken ik hem van. Maar hij heeft meer goede films gemaakt.
Te jong,veel te jong en al de tweede acteur binnen 1 week....

Karin

Davy zei

Ik heb de film op DVD en we gaan 'm vanavond weer eens kijken, Karin

XXX

Anoniem zei

Gats zo jong..onbegrijplijk