Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

01 februari 2008

Slootwater

Ik ben in mijn leven talloze malen van Watersloot genoemd :-D. Dat is niet zo erg maar WatersNOOD ging me als (ex-)Zeeuw nét iets te ver, lol. Die ramp is nu 55 jaar geleden: de watersnood van 1953 voltrok zich in de nacht van 31 januari op 1 februari.

Wat betreft een heel andere sloot:
Ik ben erg benieuwd naar wat er nu allemaal om Joran van der Sloot speelt. Zou Peter R. de Vries écht bewijs van de ware toedracht rondom de dood van Natalee Holloway hebben? Of zou Peter het wijn-incident toch niet hebben kunnen verkroppen?


Sloot, schoot, nood, op TV Deep Throat bloot.
Schoot, sloot, nood, geef ons heden ons dagelijks brood.

edit 16u20 update

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Zal je nog aanvulling voor je rijtje geven:

behalve Watersloot, Watersnood, hier ook Waterschout, Waterschat, en het allerminst leuk was Waterhoofd! :-)

Descending from Charlemagne, dus wie maakt ons wat!

Goed weekend,
xx

Anoniem zei

Je hebt weer prachtig het "wereldnieuws" samen weten te vatten; Waterschoot, watersnood, van der Sloot, Deep Throat.

Nu de "Wildersfilm" nog, zou die soms "Allah is groot" gaan heten, dan kan ie zo aanschuiven in de rij? Ik moet er wel om lachen waar we ons allemaal collectief druk om maken in dit kikkerlandje.

Davy zei

Ik ben VARA rood en ga nog lang niet dood! :-D

Anoniem zei

Joran gaat van wal weer terug naar (van der)sloot! Hij ging eerder van strand naar zee,en eenmaal aan land brengt hij heel wat leugens mee!
Dankzij Peter R de Vries weten we het morgen precies!

Karin