Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

13 februari 2008

Mauw


Het gaat alweer wat beter met me, maar vandaag wil ik nog luieren en zombieën in huis. Het scheelt dat ik niet de enige in huis ben :-)

Update 21u22

Vanmiddag toch nog veel gehoest en koppijn gehad. Morgenavond zouden Sjaak en ik uit eten gaan maar dat heb ik afgebeld: zonde van het geld als we onze smaak niet hebben; we gaan binnenkort wel weer een keer.

2 opmerkingen:

Google-Girl zei

Gaat-ie weer liefjes?
Ik heb Tommie al verteld dat je kwam hoor!

Anoniem zei

Dat wordt een liefdevol valantijnsdiner aan eigen tafel,kan ook heel romantisch zijn hoor.