Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

06 februari 2008

Geef, gaf, gegeven

De twee kernen Cothen en Wijk bij Duurstede hebben voor de Hoofdcollecte gezamenlijk een bedrag van €1544,86 opgebracht, waarvan door ondergetekende €260,51 opgehaald (=hoogste bedrag van een collectant). Ik ben geweldig, krijg ik nu een lintje? :-) Is toch ongeveer 1/6e deel en omgerekend zo'n veertig en half duizend Yen :-). Me pleased now.

edit 7-2-08 17u56
Lees net een mailtje dat de totale opbrengst nog mooier is namelijk €1603,35,-. YAY! Een collectant was per abuis niet meegerekend.

4 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Blijf je toch nog steeds de geweldigste met 16,25% van de totale opbengst.
BAMMMMMMMMMM.
met deze BAMMMMMMMMMM ben je nu tot ridder in de orde van de koplopers geslagen!

Davy zei

AU! Dank jullie wel, past leuk bij mijn ballonvaart-titel Baron van Amerongen tot Langbroek :-D

Anoniem zei

mooi bedrag hoor! goed gedaan peefie!

Google-Girl zei

Okee dan!!!