Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

08 februari 2008

Jemig

Ik zou vanmiddag voor de tweede keer met meneer en mevrouw J. naar het UMC Utrecht rijden, maar het is anders geregeld en dus heb ik lekker een dag vrij :-). Namens de Zonnebloem heb ik familie J. onder mijn hoede genomen en gisteren was ik weer een keer bij hen thuis op visite. Meneer J. heeft jaren gewerkt als paranormaal genezer en ik stond toch echt even perplex: het gesprek ging over ziektes en operaties, en ik zei dat ik ook een keer een katheter in het ziekenhuis had gehad. Mevrouw wilde weten waarom en nog voor ik kon antwoorden zei haar man Jan toen: 'Hij had iets in zijn hoofd maar dat is nu weg!' Euh, oké... Toch geruststellend dat het 'iets' nu weg is :-). Meneer J. zei dat hij dat meteen wist toen hij me voor het eerst zag. Toch handig je eigen Jojanda :-D. Of is het Jojando?

4 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

JOEPIEDEPOEPIE, Davy overleeft ons allemaal!!!

Anoniem zei

Met je mond vol tanden dus!

groet,Karin

Anoniem zei

zeker handig zo'n jomanda..wist ie niet toevallig iets over de toekomst te vertellen? (lotto getallen ofzo)

Google-Girl zei

:-O