Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

15 februari 2008

PC hulp


Het leek vandaag wel de buuv computer-helpdag :-D. Eerst de pc nagekeken van een overbuuv van Chanti, later mijn eigen buuv haar gehavende laptop wat opgelapt. PC Dokter Peef to the rescue! Tadááaaaaaaaa! *vliegend met wapperende cape op zoek naar schrijnend computerleed in ons land*

Ik is wederom te goed voor deze wereld.

Enne mensen, onderhoud die pjoeters eens wat beter!*grom*

3 opmerkingen:

Linda zei

Hey Davy en Sjaak,

Remember me?

Het heeft even geduurd, maar nu ben ik toch jullie blog aan het bewonderen. Ik heb tot nu toe alleen dit jaar bekeken en ik ben onder de indruk hoor! Ik heb al lollige, mooie, nostalgische, trieste en serieuze dingen gezien en gelezen. Ik zet jullie onder mijn favorieten!
Ik vind het overigens heel fijn dat ik jullie ontmoet heb!

(Dit is voor het eerst dat ik reageer op een blog, dus ik hoop dat ik het goed doe.)

Google-Girl zei

Peefie... je was geweldig!! Helemaal top dat je Margo geholpen hebt, we hebben er wel wat gezellige kletstijd voor ingeleverd maar ach, het was voor het goede doel hé?

Kuz,
Chanti

Davy zei

Is helemaal goed gegaan Linda :-D En NATUURLIJK weten we nog wie je bent!