Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

19 februari 2008

FF

'Festering Flower': een explosie van acryl- en olieverf, as en kaarsvet. Zó leuk om te experimenteren met materialen :-)

'1. festering - (medicine) the formation of morbific matter in an abscess or a vesicle and the discharge of pus
2.festering - a fluid product of inflammation'

By the way, De Tegenfilm al gezien?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vin' 'm wel...MOOI ! :-)

(Hoewel ik bij FF altijd aan wat anders moet denken...niet doen..niet doen!)

Anoniem zei

Rood rood, veel rood... Bloody red...

FF.... de letters uit de mond blazend ...

FF heeft ook andere betekenis: Fumble Fingers! :-) Voor mensen die elke dag wel wat uit hun handen laten glippen.

Rijd rustig en veel plezier in het Zeeuwse

Kus van Sus xx