Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

24 februari 2008

Hartpatiënt


De dierenarts belde net en Porsje mag later vanavond worden opgehaald :-). Ze heeft het toch wel aan 'r hartje maar lijkt goed te reageren op twee verschillende soorten hartmedicatie. We houden goede moed dat ze met pillen nog een hele poos mee kan; de baasjes halen voorlopig opgelucht adem!

4 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Fijn dat het met Porsje weer beter gaat. En hoe gaat het nu met het baasje?

Google-Girl zei

Tommie zegt "Pfieeeuw!" en knuft Porsje eventjes... xxx

Davy zei

Ik ben nu nog ontdaan, van slag Han en John. Was ons Worsje er toch bijna onverwachts tussenuit gepiept...ik blijf morgen lekker bij haar thuis.

Anoniem zei

Fijn dat porsje er met de goede zorgen van dierenarts en baasjes weer bovenop komt. Voor het baasje nogmaals een dikke knuffel en natuurlijk branden de kaarsjes hier weer woensdag en maken de duimen overuren.