Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

26 februari 2008

Macaroni


Vanavond eten we hier macaroni en morgenochtend wordt de macaroni in mijn kop weer eens op de foto gezet. Zouden ze kunnen zien dat ik de afgelopen dagen somber en futloos ben? 'Meneer, u kunt het maar beter meteen horen: U heeft trieste elleboogjes zonder energie' NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! ;-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Mmm,lekker macaroni maar laat de macaroni in je hoofd er dan maar goed uitzien! Succes Davy! En mn duimen zijn er weer klaar voor!

Anoniem zei

veel succes vandaag neefke...

kus van je nichtje

Anoniem zei

Het kaarsje brand hier sinds deze ochtend en de duimen maken overuren..hopelijk goed nieuws!

Anoniem zei

Hoi Davy en Sjaak,
De hele week duim ik al voor je dat je goed nieuws krijgt vandaag.
Ik visualiseer dat je koppie "schoon" is en blijft.
Groetje Truus