Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

21 februari 2008

Patat......

Gisterenavond belde Davy op en 1 van de dingen die hij tegen me zei was "Ik heb net lekker patat gegeten", waarop ik zei "Weet je waar ik net mee in m'n handen loop. Patat" :)

Voor mezelf koken doe ik niet graag en ook deze keer dus niet. Vandaag hoef ik niet in te zitten over wat ik moet koken, want moet overwerken en voor het eten wordt gezorgd.

Davy heeft gisteren best wel veel ondernomen en gedaan, maar wat, laat ik aan hem over om te vertellen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Een tipje van de sluier ;-)
Gisteravond was Deef bij ons gezellig op de thee. Hopelijk mis je hem niet teveel, maar tis maar ff, dan istie weer terug.
Werk ze en groetjes!

Schoon Zussie