Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

22 februari 2008

Frater Peef?


Ik was vanavond rond een uur of 18 weer thuis :-). Heb veel gereden de afgelopen dagen, een kilometer of 800 schat ik (=wow). Dit was mijn tijdelijke uitvalsbasis en van daaruit ben ik onder andere naar Roosendaal, Breda, Hulst en zelfs Oostende gegaan :-).


Trouwens, doe mij maar een capu-ccino, zeker in het verkeer! :-D.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik hoop dat je 't naar je zin hebt gehad.
Doe mij maar een kloosterbier. ;)

gr.
Edwin (de pinguin)

p.s. woordverificatie: winghyar

Anoniem zei

He neefje...

Lucien nog gezien??

hoop dat je weer genoten hebt van de zeeuwse lucht...

kus Chantal

Davy zei

Nee, Lucien niet eens gezien! Misschien is zijn fiets gestolen? :-D