Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

28 februari 2008

Krijn


PSST! Ik bennut, Krijn. Krijn 't knijn!

Ben gisteren zomaar meegegrist uit een V&D kelder en woon nu in Wijk bij Duurstede. Ik ben heerlijk zacht en wanneer Peefie bang, verdrietig of eenzaam is, dan ben ik er voortaan om 'm te troosten.
Hij kan alles aan mij kwijt en ik vertel geheimpjes alleen verder voor grof geld ;-).


Jullie zullen mij hier nog wel eens vaker zien, want ik ben niet van plan om voor die mauwpoes aan de kant te gaan! Knijn POWER!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

konijntje wiebeluh wiebeluh

Anoniem zei

zeker dat het een konijn is? in deze tijd van het jaar zou het zomaar een loslopende paashaas kunnen zijn;-)

Google-Girl zei

whahaha.... Move over Porsje!