Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

27 februari 2008

YAY


Meneer J. heeft gelijk gekregen: de MRI-scans lieten zien dat 'het' nog steeds weg is! YAY \O/ Het voelt toch telkens alsof ik nog even mag blijven leven.

Sjaak en ik hebben het heuglijke nieuws gevierd door in Zeist te gaan shoppen :-).

5 opmerkingen:

Anoniem zei

YES SUPER..dit nieuws wilde we graag lezen!!

Anoniem zei

GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BLIJ, BLIJ, BLIJ.
WAT EEN GOED NIEUWS !
Ik hoop dat ik vrijdag ook goed nieuws krijg van de neuroloog.
Truus.

Han en John van Nimwegen zei

Als je regelmatig naar meneer J gaat hoef je nooit zenuwachtig te zjn voor de scan!!!
Weet hij misschien ook of het voor altijd wegblijft?
We zijn weer heel blij voor jullie!!!!!!!!!!!
Liefs, John en Han

Davy zei

Ik kan 't hem eens vragen, Han en John(als ik dat durf :-)). Wij duimen ook weer mee voor jou Truus!!

Anoniem zei

YAY Gefeliciteerd! Prachtig nieuws joh, daar hoopten we allemaal weer op.

liefs, Taco

P.S. Ik lees het trouwens nu pas, ik had super handig een kop thee over mijn bureau gekieperd die gretig door mijn muis werd opgezogen. Deze maakte vervolgens inwendig kortsluiting waardoor mijn PC eventjes onbestuurbaar was.