Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

23 februari 2008

Wat een k-dag

Wat een kötdag: ik weer een aanval van eenzijdige hoofdpijn en algehele malaise en Porsje die nu bij de dierenarts verblijft omdat ze in ademnood verkeerde. Pors had een te lage lichaamstemperatuur en een te hoge hartslag en de dierendoc denkt aan cardiomyopathie. Arm beesje, hopelijk knap je snel wat op.

Ik ben pissig en verdrietig omdat ik het schijnbaar weer moet bekopen dat ik de afgelopen dagen te druk ben geweest $#@$%">^%$#@$%#

4 opmerkingen:

Google-Girl zei

Och arme Peefie... * knuffelknuffel * doe het rustig aan lieverd en kom weer lekker tot rust.

Ik denk aan je XXX

Anoniem zei

He verdorie,hoop dat het met jullie snel weer beter gaat!

x Karin

Anoniem zei

Heel veel dikke virtuele knuffels,hopelijk knappen zowel porsje als haar baasje snel weer op..

Anoniem zei

lieve Davy (en Sjaak), wat een naar bericht. Ik hoop dat het snel beter gaat met jou en met Porsje.

Knuffel van Nicolien