Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

17 februari 2008

Filmfans

Gisteren was gezellig (ik had een goeie dag en dat scheelt ook een flinke slok op een borrel). Lex, Edwin, Tom, Marcel, Charley, Harry, Terence en ikke zijn 'No Country for Old Men' gaan zien. Natuurlijk ook veel geklept over films en DVD's en een aantal winkels afgestruind. De meeting hebben we afgesloten met een etentje. De meesten van de groep ken ik al jaaaaaren: we hebben elkaar ooit leren kennen via filmfora en als we elkaar weer eens irl treffen is het geheid fun. Thanx guys! We hebben het toch maar mooi zo'n 10 uur met elkaar uitgehouden :-D.

Trouwens, je komt nog eens wat tegen in de hoofdstad, lol:

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk zo'n verbroedering!:-)

Fijn dat je genoten hebt.

Kus van Sus xx

Anoniem zei

helemaal jouw genre die laatste foto LOL

Anoniem zei

Die jongen die met stokjes zit te eten,zit die er nu nog of hebben jullie 10 uur op hem moeten wachten? ..........
Hihi.........
Leuke dag dus! Film was ook goed? Kreeg goede recensie.

Groet,Karin

Davy zei

Terence is heel bekwaam met eetstokjes en gaat zijn techniek zelfs verder verbeteren in Bejing dit jaar :-)

De film was heel erg spannend! 8 op 10 wat mij betreft.

Anoniem zei

Nou,ik ben onder de indruk van Terence hoor! Ik zou er 20 uur zitten en me helemaal onder kliederen! Slab gewenst........
;-)