Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

21 december 2007

Words

Ik ben vanavond weer helemaal in de jaren 80.

Ben benieuwd wie deze nog kent?

  • Words in papers, words in books
  • Words on tv, words for crooks
  • Words of comfort, words of peace
  • Words to make the fighting cease
  • Words to tell you what to do
  • Words are working hard for you
  • Eat your words but dont go hungry
  • Words have always nearly hung me
Enne: *

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jaaaaaaaaaaaaa!
Goh,toch leuk die eighties!
Was denk ik voor levensbelang voor mij!

groetjes!

Anoniem zei

Ken ik niet meer,ben ik natuurlijk ook een veel te groen blaadje voor he ;-) *is een beetje melig van de gluhwijn*