Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

14 december 2007

Catch up

Liedje voor Sjaak
Kijk en luister naar dit nummer wanneer het leven even niet leuk is. VOORAL het leven niet te serieus nemen! Voor je het weet is het voorbij en dat geldt voor iedereen.

Hier zijn Lola, Pilar en Lucía Muñoz :

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi,

Ken je de Stichting STOPhersentumoren.nl?
Ik ben met hun in contact gekomen nav mijn vriend zijn hersentumor. Zij proberen onderzoek naar genezing van hersentumoren weer op de kaart te zetten.

Groeten en fijne feesdagen,
Nathalie

Davy zei

Nee, die kende ik niet. Bedankt voor de tip!

Jullie ook fijne feestdagen en een fantastisch 2008!