Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

05 december 2007

Pakjesavond

Geen pakjes voor Sjaak en ik, hoewel hij al wel drie blokken chocola op zijn werkplek vond vanochtend :-) en ik weet niet of er misschien iets bij de post zit. We zorgen wel voor onszelf Sint.

Sinterklaas goed heilig man
Doe wat je niet laten kan
Rij maar langs ons huis dit jaar
Want we zitten toch niet klaar.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Deze sint heeft toch aan je gedacht.
En hoopt dat je vandaag nog een beetje lacht.
Een beetje geluk heeft hij ingepakt.
In de hoop dat de verdrietige bui wat zakt.
Een virtuele knuffel zat er ook nog in de jutezak
Vandaar dat ik je even virtueel eens goed vast pak

liefs een brabantse hulpsint

Davy zei

Dankjewel Belgisch-Brabantse HULPSINT! ;-)