Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

04 december 2007

Bright Future?

Gisteren weer druk bezig geweest met mensen helpen pjoeters te begrijpen (is dat überhaupt mogelijk?!). Ik houd mezelf echt wel bezig met mijn 'karweitjes' en ben er eerlijk waar niet (meer) zo mee bezig dat ik waarschijnlijk niet erg oud zal worden. Sjaak was afgelopen week nerveuzer voor de uitslag van de scan dan ikzelf geloof ik. Alle extra tijd is mooi meegenomen :-).

Iemand van de mailgroep hersentumoren schreef laatst:
'Heej Davy, goed dat jij ook weer ff gewoon net mag doen of je er even klaar mee bent...
[en over haar man] Nog steeds heel onbegrijpelijk en wonderlijk dat we nu bijna aan de 4 jaar zijn volgende maand...niemand maar ook een moment durven dromen, het is extra tijd die toch ook al weer heel snel om is.'


en een ander van die groep mailde dit na zijn scan:
'het rommelige gebied dat er altijd al zat was nu iets meer verkleurd. Op dit moment wil hij het nog even aanzien en nu moet ik over 2 maanden (i.p.v. 3) weer terugkomen. Als het dan nog erger is geworden, dan zit hij toch weer te denken aan een nieuwe chemokuur :-((.Maar na deze kleine tegenvaller gaan we toch maar weer heel optimistisch verder'

Vooral dat laatste: optimistisch verder gaan :-) Goed zo A., MIJN/ONS IDEE!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ik denk (en dat doe ik zoals gewoonlijk veel te veel)dat het niet goed zou zijn om af te gaan zitten wachten tot ooit een Phil zich gaat nestelen.
Dat doe je dus ook niet. Lekker bezig zijn,met wat ontspanning en geluier tusendoor. 't is maar net hoe je 't invult!

Greetz,

Anoniem zei

Fijn te horen dat het leven "gewoon"verder gaat ondanks alles,laat dat nog maar heeeeeeeeeeeeeel lang zo blijven!

Anoniem zei

Doe het eigen-wijs, op je eigen manier, dan is het gewoon goed.
Wat wie dan ook ervan zegt of vindt.

Kus van Sus xx

Anoniem zei

Hoi Lieve Davy,
Ik vind echt knap hoe je ermee om gaat. En te begrijpen dat je weleens een mindere dag heb zoals vandaag. Geniet van elke dag.
Heel veel liefs Cindy