Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

12 december 2007

12/12

Woensdag 12-12-2007, geen goede 346e dag van het jaar voor Ria. Zij heeft namelijk te horen gekregen van haar oncologe dat het toch echt foute boel is en zij nog maanden tot een jaar te leven heeft. Het zal je maar gezegd worden. Ik wilde Ria graag zien en haar dochter Nicolien en ik zijn vanavond op de koffie gegaan. Zo slecht vond ik haar er niet eens uitzien. Ria is dapper, maar ik denk dat zij ook bang is.


Ria: Bitter/bedroefd, Zee


Ria, in het elfs Tarí




3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat is echt vreselijk nieuws. Sterkte voor Ria en iedereen om haar heen!
12-12 is geen goede dag, vorig jaar heb ik jullie moeder gevonden.
Speelt toch door je hoofd zo'n dag.

X

Anoniem zei

Oef, wat een nieuws. Triest gebeuren.

De twaalfde van de twaalfde... December is sowieso maand met dubbele gevoelens. Over van alles en nog wat.

Sterkte, allemaal

Anoniem zei

sterkte voor ria en haar dierbaren..