Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

06 december 2007

Horrorfan Peef

Het heeft zowat de hele ochtend geregend en nu is het nog aan de gang. Ben net ff naar Zeist gereden voor een paar dingetjes en heb een vrouw naar de fysiotherapeut gebracht. Regen maakt me niks uit maar ik hoop dat het zaterdag iets beter is als husband en ik naar Duitsland rijden voor een horror conventie :-). Er komen een aantal acteurs van wie ik de handtekening wil, vooral Clare Higgins en Kenneth Cranham uit Hellraiser 1,2 en Catriona MacColl o.a. bekend van 'The Beyond'. Met genoemde gasten wil ik ook op de foto.
How cool is that!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Heb het net nog over je gehad horrorfan,hebben iets gewonnen(is nog onderweg) uit jouw genre.Ik mail je wel als het binnen is..

Davy zei

Ben helemaal benieuwd, Kaatje :-)

Google-Girl zei

Hé jakkes... horror... ik laat al alles spontaan lopen als m'n zoon van 6 me laat schrikken... :-S :-D