Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

19 december 2007

Kerstpakket

Gisteren kreeg ik een klein kerstpakket als dank voor mijn vrijwilligerschwerk. Zo'n blijk van waardering doet een mensch toch goed. Sjaak mocht van zijn werk als alternatief kerstpakket online een cadeau uitzoeken en we hebben gekozen voor een fotoprint op linnen; nu nog bepalen wélke foto :-).

Zullen we deze doen? LOL

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Kerst! Pakk et! :-)

Anoniem zei

Je lijkt zo een beetje op F B te F :(

Ja leuk he een kerstpakket? :)

Anoniem zei

zou er niks maar aan veranderen aan die foto,past helemaal tussen de andere plaatjes aan de muur LOL