Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

02 december 2007

Nat, donker, gezellig......

Het is nat en donker buiten. Al zowat de hele dag regen, wolken en somber. Somber? Nee hoor, best wel gezellig weer. Lekker binnen zitten, TV of film kijken, kaarsjes aan, de regen tegen het raam. Alleen de wind laat het afweten hier. Het zou hard gaan waaien, maar dat valt juist erg mee, of tegen natuurlijk.

Vanmorgen het wekelijkse bezoekje bij muisje. Was gezellig. DVD mee gekregen waar m'n vader ook nog opstaat. Vanmiddag gekeken en is best apart om hem weer bewegend te zien en ook te horen af en toe. Davy heeft een stuk of wat snapshots uit de film gehaald van hem, m'n ma en van hen samen. Zijn hele leuke foto's.

Ik heb wel beetje medelijden met de zwarte Pieten die met dit weer over de daken moeten en de pakjes door de schoorsteen afleveren. Hopelijk hebben ze ook poncho's of zo.

Nog maar een paar weken en er is alweer een jaar voorbij. Gaat allemaal zo ongelooflijk snel. Voor je het weet worden de dagen weer langer, komen de knoppen weer in de bomen, schieten de bollen uit de grond en dartelen de lammetjes weer vrolijk door de wei.

Nog maar een paar weken en is er alweer een jaar voorbij. Dit jaar lijkt voor Davy en mij een goed jaar te worden. Tot nu toe wel in ieder geval en voor de paar weken die er nog zijn voor 2007 steekt Davy wel kaarsjes aan bij Maria.

Geen opmerkingen: