Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

07 december 2007

Molenaar


De laatste tijd heb ik het idee dat alles wel zo'n beetje gezegd en geschreven is op dit weblog. Kaatje Postkantoor heeft een goed stukje geschreven vandaag op haar blog over het feit dat ze blogvolgers minder een kijkje in haar ziel gunt. Ik heb dat ook: ben minder bezig met ziekte en de dood en ben lekker bezig met mijn dingetjes maar dat wil niet zeggen dat mijn hoofd soms niet overloopt van... tja, van wat eigenlijk? Laten we het erop houden dat mijn hoofd inclusief zwart gat te weinig ruimte biedt aan mijn gedachten. Wanneer dat te erg wordt neem ik soms een kalmeringspil.
Denken is oké, malen niet. Ben tenslotte geen molenaar!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Als het genoeg is, is het genoeg.

Fijn weekend,
griezel en gruwel op de horrorbeurs.

Kus van Sus xx

Anoniem zei

prachtig nummer heb je eronder geplakt..music says it all...